Μαραμένη μου γαρδένια!



















Τα έμπηξε ο Ρέμος στην σκηνη του νυχτερινού κεντρου που τραγουδει (για τραγουδιστη τον πηρανε εκεί ή για μοιρολογίστρα;). Φτου σου! Ολόκληρος άντρας, σε εβλεπε και το κορίτσι σου.
«Σας ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σας. Μετά από τριάμισι χρόνια και με πολλά άσχημα γεγονότα τελευταία επιστρέφω στην πόλη μου και νιώθω ευτυχισμένος. Είμαι πολύ συγκινημένος και χρωστάω πολλά στην αγάπη σας» είπε στην σκηνη και το δάκρυ; Κορόμηλο!
Είχε άγχος όμως το πουλάκι μου. Τη μια τα προβλήματα με τους οπαδους του Ηρακλή, που πλήρωσε για να τον αφησουν να τραγουδήσει (200.000 € τους έταξε για να μην κανουν πορεία) ,την άλλη η Μπόσνιακ να παρακολουθει κάθε του κίνηση στην σκηνή... σφίχτηκε... είχε και τρακ... πολύ θέλει ο άνθρωπος;
Κρίμα, τον ειχα για σκληρό καρύδι τον Αντουάν. Κι όμως κυρία μου... κι οι άντρες κλαίνε! (Βρε άιντε από δω... το νιάνιαρο!)

mail επικοινωνίας: syreds@gmail.com
Τα mail και οι απαντήσεις δημοσιεύονται στην στήλη "Συ είπας"